środa, 10 września 2014

10 RZECZY KTÓRE POWINIENEŚ ROBIĆ CODZIENNIE.

Czy jest Ci znane uczucie kiedy budzisz się rano i już na wstępie chcesz żeby dzień się jak najszybciej się skończył. Ja kiedyś miałam tak codziennie-najlepiej było schować się pod kołdrę i przeczekać do wieczora. Jednak kilka dobrych rad zaczerpniętych od mądrzejszych ludzi pozwoliły mi wprowadzić do swojego dnia pewne zmiany, które uczyniły moje 24 godziny pięknymi chwilami pełnymi radości i poczucia zadowolenia. Zebrałam te kilka ważnych rzeczy i zrobiłam z tego listę, żebyś również mógł powoli wprowadzać zmiany w swoim życiu. Daj znać jak Ci idzie.

Lista dnia!

1. Uśmiechaj się do wszystkich napotkanych osób.

2. Poćwicz rano (porozciągaj się chociaż 5-10 minut).

3. Zjedź pożywne śniadanie.

4. Porób do lustra głupie miny.

5. Kiedy tylko możesz gryź długopis.

6. Poczytaj ulubioną książkę.

7. Spotkaj się/ zadzwoń do ludzi w których towarzystwie czujesz bardzo dobrze.

8. Potańcz/ pośpiewaj przy ulubionej piosence.

9. Pomóż komuś zupełnie bezinteresownie.

10. Ciesz się chwilą.

Przeczytasz tą listę i stwierdzisz "przecież ja to wiem i znam". A ja się pytam czy się do któregoś z tych punktów stosujesz? Wszystko jest takie proste, ale sztuką jest wprowadzić te zasady w życie i się ich trzymać. Sama wiedza nie wystarczy. Postaraj się i daj znać czy coś się w Twoim życiu zmieniło.

Powodzenia
Aleksandra



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz