poniedziałek, 4 czerwca 2012

Letnia pasta do chleba z twarożkiem, jajkiem i marchewką.

Pasty do chleba jadam bardzo rzadko, a tym bardziej je robię. Zawsze wolałam coś konkretnego i o zdecydowanym smaku, a pasty kojarzyły mi się z czymś mdłym i pracochłonnym. Żeby się upewnić, że to faktycznie nie dla mnie postanowiłam zaryzykować i zabrałam się w wir pracy. Sama siebie mile zaskoczyłam. Pasta wyszła niezwykle orzeźwiająca i bardzo dobra. Dodałam do niej co miałam pod ręką i to był strzał w dziesiątkę. Znakomite połączenie jajka, twarogu, marchewki, ogórka i mięty to kompozycja, która sprawdza się bardzo dobrze latem, wówczas można użyć warzyw prosto z ogródka. 

Letnia pasta do chleba z twarożkiem, jajkiem i marchewką.
Składniki:
- 4 kromki chleba marchewkowego
- 100g twarogu śmietankowego
- 2 ugotowane na twardo jajka
- 1 mała marchewka
- 1 ogórek gruntowy
- kilka listków mięty
- sól, pieprz
- masło







Wykonanie:
Do miseczki wrzucamy twaróg śmietankowy, dwa jajka, pokrojonego drobno ogórka, starta na drobnych oczkach marchewkę. wszystko rozdrabniamy widelcem i dokładnie ze sobą łączymy. Doprawiamy solą i pieprzem oraz posiekanymi listkami mięty. Mieszamy. Na posmarowany masełkiem nakładamy pastę. Nie należy jej sobie żałować. Gruba jej warstwa jest wręcz wskazana.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz