środa, 6 czerwca 2012

Nietypowa kanapka na ciepło z truskawkami.

Nigdy nie miałam zaufania do wędlin kupowanych w marketach, chociaż już teraz tych kupowanych na targu tez nie można być do końca pewnym. Jednak zdecydowałam się na zakup kiełbasy w jednej z sieciówek i zostałam mile zaskoczona. Od tamtego momentu jestem wierną "fanką" ich wyrobów. Nie wiem czemu ale zakup tej kiełbasy natchnął mnie na przygotowanie nietypowej kanapki. Ostatnio bardzo polubiłam mieszane smaki na kanapkach. Słodko-wytrawny, kwaśno-słodki. A truskawki są idealne do wszystkiego. Dzisiejsza propozycja jest połączeniem tosta z kiełbasą, sałatą, ogórkiem, truskawkami oraz serem camembert. Może nietypowa kompozycja ale ciężko nie stwierdzić, ze jest przepyszna. Znakomicie się sprawdza w sezonie letnim.

Nietypowa kanapka na ciepło z truskawkami.
Składniki:
- 2 kromki chleba z ziarnami
- 8 plastrów kiełbasy
- 4 plastry sera camembert
-  rukola
- 2 listki sałaty masłowej
- 2 ogórki gruntowe
- masło
- pieprz
- truskawki






Wykonanie:
Kromki chleba smarujemy masłem i nakładamy ser camembert oraz kiełbasę. Podpiekamy w piekarniku lub sandwich'u. Po zrumienieniu kładziemy sałatę i rukolę, a następnie ogórka i truskawki. Doprawiamy pieprzem. Zajadamy się, a jak będzie nam mało to przyszykowujemy kolejne tosty. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz