niedziela, 8 lutego 2015

MIESZKANIE

Remont, przeprowadzka, urządzanie mieszkania. Pewnie każda z Was to przechodziła. Mnie czeka kolejna zmiana i znając mnie pewnie nie ostatnia. Jednak tym razem mam zamiar dobrze się przyłożyć do aranżacji nowego mieszkania. W związku z tym przeszperałam cały internet i wyszukałam ciekawych pomysłów na wykończenie wszystkich pomieszczeń w domu. Ciekawe jest to, że bardzo mi się to spodobało. Mam pełno pomysłów w głowie, a ciężko jest wybrać coś w czym będę się czuć dobrze i zaraz mi się nie znudzi. Może pomożecie w wyborze ciekawego wystroju. Jakie kolory byście wybrali do małego mieszkania. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć, które mnie inspirują.

~ aleksandra



Przedpokój

http://sistersabout.blogspot.com/2015/01/scandinavian-inspiration.html
zdj.pinterest
 zdj.pinterest
zdj.pinterest

zdj.pinterest

 zdj.pinterest
zdj.pinterest




Kuchnia

 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterst
zdj.pinterest
zdj.pinterest
zdj.pinterest

 zdj.pinterest
zdj.pinterest

Salon

 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
zdj.pinterest

 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
zdj.pinterest


Sypialnia


 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
 zdj.pinterest
zdj.pinterest
zdj.pinterest

2 komentarze :

  1. Do małego mieszkania jak najjaśniej.
    Białe ściany, jasne meble, najlepiej też białe, dodatki też jasne-jasne szarości, beże, ewentualnie jasne zielenie, błękity, pastele. Im niej mebli tym lepiej.
    Mieszkaliśmy w małym 3 pokojowym mieszkaniu -47m2 wg tych zasad i wydawało się duże.
    Wszyscy którzy nas odwiedzali byli zdziwieni że ma tylko tyle metrów.
    Sąsiedzi mieli identyczne mieszkanie w mocniejszych kolorach, sporo przedmiotów i jak ich odwiedzałam
    to miałam śmieszne wrażenie jakbym była na kompletnie innej powierzchni niż nasza.
    Oni chcieli mieć tam wszystko i sofę i regały na książki i duży stół i duże łózko w sypialni w dla dziecka spore meble.
    My wybraliśmy wariant mniej, nie wszystko co byśmy chcieli, ale sporo przestrzeni w takim metrażu.
    Np. nie mieliśmy ramy łóżka w sypialni,a jedynie materac, potem wysuwane łóżko z Ikea, na którym w dzień można było siedzieć itp. pomysły.
    Życzę miłego aranżowania:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zmiany w mieszkaniu to poważne wyzwanie. Nie wiem, czy dałabym sama radę je zrealizować. Znajoma na przykład korzystała z pomocy w projektowaniu online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Moim zdaniem to super pomysł, ponieważ wiedza profesjonalistów jest bardzo cenna i nieodzowna.

    OdpowiedzUsuń